Rundar av denna veckan

Vad roligt att många av er har börjat hitta hit igen eller om ni kanske är helt nya här på bloggen. I alla fall så hoppas jag att ni stannar kvar och fortsätter läsa denna bloggen. Om ni inte kommer göra det får ni gärna kommentera vad ni vill att jag ska göra bättre/ändra på.
 
Innan jag glömmer av det tänkte jag fråga er vad för video ni skulle vilja se i morgon. Det är nämligen fortfarande ingen av er som har kommenterat några former av små challenges som jag skulle kunna göra. Det behöver inte vara något stort det kan t.ex vara "ät en matsked citronsaft" "stå på händer och drick ett glas vatten" eller något liknande. Eller vill ni inte se en sån video? Om det är så kan ni kommentera det.
Nu tänkte jag avsluta denna söndagen och denna helgen och njuta av att det är liiite sovmorgon i morgon för min del. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//EMma

Kommentarer
Alice säger:

Smoothie challenge :D :P

Svar: Det var ett roligt förslag :)
None None

2014-11-10 | 08:39:34
Bloggadress: http://aliceoemma.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback