Slut på denna tisdagen

Idag fick vi reda på att våran historielärare har gett oss ett läxförhör och det i morgon. Det verkar dock inte jättesvårt att "lära sig" och det var inte så komplicerade grejer heller, men mindre än 24h innan känns inte riktigt rätt... Så det har jag även tillbringat min kväll med att göra, om man bortser från att jag tog en paus med lite glögg och skumtomtar framför Hollywoodfruarna. Lite mysigt får man ändå ha på en torsdag
 
En annan grej jag och några ifrån min klass gjorde var att sticka ner på stan under vårat långa hål och då köpte vi varsinna chokladkalendrar att ha i skåpet som vi sen ska öppna tillsammans, det kan bli en riktigt rolig grej. Dock blev jag lite hungrig på vägen så det blev ett stopp på TGR där jag köpte en flaska istea och en jordnötsbar.
Nej nu ska jag krypa ner under täcket och hoppas att jag kan sova bort denna förjävliga förkylningen som jag har gått och dragit på mig, och det var speciellt lägligt just nu. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//EMma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback