Snart är snön här

Nu är denna dagen avklarad och jag vill inget hellre än att slänga mig i sängen, men först vill jag skriva lite till er + att jag hade mosat Gucci som tagit upp större delen av min säng...
 
Egentligen har jag inget vettigt att skriva eller jag har inget som jag kan komma på så här på rak hand, det har inte heller hänt något som varit speciellt utstickande idag. Jag var i stallet en sväng efter skolan och tog hand om Boss och Ikaros samt att jag tog hand om en blöt Promise.
 
Här hos oss har det regnat en hel del denna hösten, senast nu under kvällen öppnade himlen sig. Jag har dock hört att här där jag bor ska det snöa på torsdag, hur mysigt är inte det? Har ni snö där ni bor förresten?
 
På tal om det så är det ju snart vinter och jul, vilket jag tycker är väldigt mysigt. Julen är nog en av mina favoriter av våra svenska högtider, det är alltid så mysigt under julen med allt pynt oså. Man får ju inte heller glömma julmusten, lussekatterna, pepparkakorna, glöggen med russin och mandlar, knäcken, julbordet och att få träffa släkten såklart. 
- Detta var från julafton förra året när vi vaktade hunden Lisa
 
Nej nu håller mina ögon snart på att gå i kors. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback