Uppdatering från skolan

Just nu sitter jag i skolan och har inte mycket alls att göra. Vi har eget arbete hela dagen idag och på onsdag. Det enda jobbiga är att jag är klar med det som ska göras och behöver ändå vara kvar i skolan tills klockan är kvart över 2 utan att ha något speciellt att göra. Det kommer väl sluta framför datorn och några serier...
 
Skolan är dagens planer för min del. När jag kommer hem ska bara jag spela in en video åt er, ni hinner fortfarande kommentera förslag på vad för video ni vill se.
Nu ska jag plugga lite tyskaglosor och härda ut resten av denna skoldagen. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback