Vad tyckte ni?

Jag hade tänkt varit duktig och plugga nu ikväll i stället för i helgen under Sweden horse show, men det ser ut som att det kommer bli så. Just nu är jag helt däckad i sängen och jag tror att jag har dragit på mig lite feber som grädde på moset till mig förkylning, det är ju alltid lika trevligt... Nej nu ska vi försöka vara lite positiva och inte sprida negativ stämning.
 
Vad tyckte ni om vårat program, var det bra med tanke på att vi hade ca 2h på oss innan det var dags att börja spela in. Själv är jag väldigt stolt över mina små "slavar" och de gjorde ett väldigt bra jobb på så kort tid och jag tror ingen hade gjort något liknande innan.
Nu hade jag tänkt fortsätta vara däckad här i min säng så hörs vi senare under ikväll.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback