Älskade fredag

Nu har det äntligen blivit fredag igen, som jag har längtat. Även om jag inte kommer få en lugn kväll då jag först har hoppträning, sen ska jag hjälpa Boss och Ikaros ägare att fixa inför tävling i morgon och när jag kommer hem måste jag egentligen plugga. Får se om jag tar det ikväll eller på söndag, idag är det ju trots allt fredag och det är inte jätteroligt att plugga då.
 
Jag är väldigt taggad på hoppträningen i eftermiddag, det är de jag ser mest fram emot när vi ska rida. Jag tror att jag vill ha antingen Carpen eller Hux. Fast det lutar nog mest mot att det blir Carpen för att bygga på det som vi gjorde förra hoppasset.
 
Nu ska jag gå med Gucci innan jag tar bussen till skolan. Ni får ha en härlig fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback