Dålig bloggning under eftermiddagen

Förlåt att jag inte bloggat under hela eftermiddagen, fy skäms på mig! Men jag fick skynda mig till stallet efter skolan för att hinna ta hand om Boss och Ikaros innan jag åkte hem med mamma. Väl hemma kastade jag mig in i duschen och hann precis sminka och klä på mig innan gästerna kom. Därför blev det väldigt tight med tid och när de var här ville jag inte gärna sitta med mobilen utan jag ville vara social med dem och leka lite med mina kusinbarn. Men vi bloggare är ju som sagt precis som alla andra och lever precis som vilken människa som helst och ibland blir bloggen satt åt sidan. Jag hade gärna gjort ett tidsinställt inlägg åt er, men jag har inte haft tid då jag brukar göra det på helgerna och denna helgen var jag upptagen och i måndags var jag tvungen att plugga.
Nu måste jag dock sluta skriva för denna gången då jag gärna vill plugga lite mera inför morgondagens prov. Men jag skriver mer senare under kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Denise säger:

precis, vi är också människor <3

Svar: <3
None None

2014-10-08 | 21:17:29
Bloggadress: http://nattstad.se/denisetiainen

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback