En kort tisdag

Idag får jag en kort skoldag då vi slutar 14:10 och vi som har språk efteråt ska ha det. Men idag är min språklärare bortrest, så vi har inställd lektion idag. Därför tänkte jag passa på att stanna till vid stallet på vägen hem så är det gjort och jag har hela eftermiddagen ledig till att göra annat. 
 
Det ska bli väldigt härligt att få åka och träffa denna stjärnan idag, har inte sett henne på en vecka. Idag kommer det tyvärr inte kunna bli en massa gos då jag har mina skolkläder, men lite gos blir det nog allt. 
Nu ska jag bylsa på mig varma kläder och snart börja cykla mot Ebba. Ni får ha en härlig dag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback