En lugn eftermiddag

Just nu ligger jag och Gucci i sängen och jag har satt på gårdagens avsnitt av Idol, har pecis gårdaens The vampire diaries. Snart är det middag, vilket ikväll blir nachotallrik. Efter middagen ska jag åka till stallet igen, fast denna gången ska min brorsa med. Nu kommer ni säkert bara what the fuck? Men de är så att vi har spökövernattning i stallet denna helgen och jag och Erik ska därför ut i skogen och skrämma livet ur barnen som går spökvandringen. Det kommer bli väldigt roligt för min och min brors del, tror jag.
 
Kom precis på att det inte är så lång tid kvar tills vi ska vara där så jag lär snart börja sminka och fixa mig inför stallet. Ni får ha en väldigt härig kväll. Btw, vad ska ni göra ikväll? Inte sitta i en skog som jag ska göra ikväll, det hoppas jag iaf.
 XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback