Ett ganska bra pass

Idag var det ju hoppning på schemat, som jag skrev tidigare. Jag hade Carpen och är faktiskt hyfsat nöjd med hur det kändes. Jag hade kunna ridit bättre på vissa ställen, men annars är jag nöjd. Carpen har en tendens att bli lång och väldigt springig, men idag fick jag ordning på honom så han var inte alls lika lång som jag brukar uppleva honom och oftast hade jag honom precis som ville. Det i sin tur gjorde att han fick renare och luftigare språng, vilket gjorde att jag ofta red runt med en bra känsla.
 
En kompis filmade lite så förhoppningvis kommer ni få en film från dagens pass i morgon, eller någon liten snutt kan det nog bli iaf.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback