Fredagstipsen #5

Vi alla får väl finnar eller hur? Så är det ju bara. Därför tänkte jag denna veckan tipsa om grejer för att få bort dem så fort det går. Det bästa är att produkterna kostar under 25 kr, för oss som gillar att vara ekonomisk. Detta fungerar iaf på mig, dock kanske det inte fungerar på alla. Det vet jag inte, men för mig fungerar det.
 
Elf zitzapper - Detta är i mina ögon en mirakelprodukt. Det finns en negativ sak och det är att den har en roller som man applicerar den med. Fast det är bara att rulla på en ren tops som man sedan lägger mot finnarna och det fungerar nästan bättre. Det kommer svida, men då vet man att det fungerar.
 
Tandkräm - Nu kommer ni alla tänka, wtf. Men tro mig, om ni tar lite tandkräm och lägger det på finnarna innan du lägger dig. Då när du vaknar upp nästa morgon kommer den att vara mer än hälften så stor. Om ni inte tror mig, pröva gärna och kommentera erat resultat.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback