God morgon

Idag är det onsdag, men idag är det inte samma vanliga sköna och roliga onsdag som det brukar. För idag har vi en extra mattelektion eftersom att lektionerna förra veckan föll bort så måste vi komplettera det enligt honom. Men det kommer nog ändå bli en bra onsdag tror jag.
 
Ni har väl inte heller glömt att anmäla er till tävlingen om de två jättefina halsbanden? Eller glömt att delta i utlottningen om 1 gästblogg? Gästbloggen kommer jag nämligen att lotta ut ikväll...
Nu måste jag gå ut med Gucci och sedan ska jag åka och möta upp Ebba innan vi åker vidare mot skolan. Ni får ha en härlig dag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback