God morgon 4:e Oktober

Har ni hunnit fika med någon kanelbulle ännu? Det har iaf inte jag gjort, men mamma ska baka kanelbullar i eftermiddag. Hemmagjorda kanelbullar är dem bästa.
 
Nu sitter jag i köket och väntar på min födelsedagsfrukost, ägg och bacon. Har precis blivit uppvaktad med lite presenter, b.l.a 2 nätter på hotel och 2 shower under Stockholm international horseshow Sweden international horseshow, ett bodybutter, en handsprit och en duschtvål ifrån the Bodyshop samt bidrag till min framtida kamera. Jag är jättenöjd och väldigt tacksam över mina presenter som jag har fått.
Frukosten är klar nu så jag ska packa ihop, vi hörs nere ifrån stan senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback