God morgon onsdag

Har precis käkat frukost framför PH och tänke gå ut med Gucci nu, först ville jag bara göra den dagliga morgonbloggningen åt er. Även om många av er inte kommer läsa detta förens ni kommer hem eftersom att jag skriver detta så pass sent på morgonen. 
 
I skolan idag har jag bara två lektioner, historia och sedan har jag ljud då vi byter mellan ljud, foto, film och graf innan vi bestämmer oss för vilken inriktning vi kommer välja till jul. Jag tycker det är väldigt bra att vi får testa på så att mn får ett lite bättre hum om vad som görs inom de olika inriktningarna. Efter skolan ska jag till stallet och ta hand om Boss och Ikaros, samt Promise om hon är inne. Fast jag kan inte vara kvar allt för länge idag, därför får jag se om jag hinner vara kvar tills när Promise kommer in. Måste nämligen hem och plugga, har tyskaglosor tills i morgon och sedan tror jag att jag är klar med svenskan som ska in i morgon. På gymnasiet får man ingen vila inte...
Ni får ha en härlig onsdag så hörs vi under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback