God morgon torsdag

God morgon på er mina fina, allt väl? Idag har jag först språk och sedan media i skolan, en ganska skön dag med andra ord. Efter skolan ska jag bara hem och skriva en uppsats på tyska och så ska vi åka och hämta Gucci, det har faktiskt varit tomt att inte ha henne här hemma nu den senaste veckan.
 
Igår fick ni ju en sneak peak ifrån vad vi gjorde i blackboxen igår, ni får hålla utkik efter dem bilderna under dagen. Då kommer det nämligen ännu mera bilder som jag själv tycker väldigt mycket om. Det kommer bli riktigt bra bilder att ha som jag kommer kunna ladda upp här åt er när jag inte har någon annan bild som passar.
- Älskade lilla ponnyboll <3
 
Nu ska jag börja bege mig mot Ebba innan vi åker vidare mot skolan. Ni får ha en fin dag så hörs vi senare, precis som alltid.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback