God natt fredag

Nu har vi avslutat denna roliga projektvecka. Idag hade vi en stor samling i cafét under hela dagen där alla fick presentera det degjort under veckan. Först började morgonen med lite mingel, cider och salta pinnar, men sedan drog det igång och alla fick presentera sina saker. Det är riktigt roligt att se hur duktiga alla är efter ganska precis 2 månader i gymnasiet med sin inriktning. Detta hoppas jag verkligen att vi gör om snart igen, det känns som att det bara gått 2 dagar och inte en hel vecka.
 
Under ridlektionen idag fick vi tråkiga nyheter, det är att våran tränare ska sluta träna oss på fredagar. Hennes efterträdare verkar också vara bra så det kommer nog bli roligt ändå, men tränaren jag har hade kommer alltid vara hon och ingen kommer kunna ta bort det.
 
Därför bestämde hon sig för att ge oss en rolig och minnesvärd "sista lektion". Vi fick rida jockey, både sittandes, ståendes samtidigt som vi skulle rida kadrilj. När jag satt av skakade mina ben som attans, alltså har jag jobbat på bra under dagens pass. Det var riktigt roligt och jag kommer verkligen sakna att ha henne som tränare framöver. Jag välkomnar träningsvärken som jag lär ha i morgon.
Nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink och sedan sova, annars somnar jag här i soffan vilken sekund som helst. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emmaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback