God natt måndag

Just nu sitter jag i mitt rum med ett öppet fönster, det är för att mamma hade använt nagellacksborttagning i mitt rum och därför stank i hela rummet. Men det kommer bli väldigt svalt och skönt för mig att sova inatt, även om jag såklart stänger fönstret innan jag lägger mig. Är det bara jag som sover bättre om det är kyligt i rummet?
 
Jag hade ju planer på att fixa inställda inlägg åt er, men ni märkte ju hur pigg jag var när jag kom hem från skolan idag... Men i morgon har jag förhoppningsvis mer energi och en massa bra idéer som jag kan lägga upp åt er så att ni har något vettigt att läsa i veckan som kommer.
 
Denna veckan har vi även projektvecka i skolan, vilket är väldigt skönt då vi inte har några lektioner, mer än språk och så började vi denna dagen med matte. Annars är det bara media för min del hela veckan och det klagar jag verkligen inte på. Idag var vi ute under eftermiddagen och fotade lite, här nedanför får ni en bild som togs på mig under dagen. Stå mitt i ett övergånsställe, så typsikt estetare, haha.
Under kvällen har jag kvicknat till och funderar nu på om jag ska sätta på kvällens avsnitt av PH eller om jag ska sova och ta det i morgon. Det är detta jag alltid dealar mellan på måndagar-onsdagar, men morgnarna efteråt ångrar jag mig alltid. Jag tänkte iaf ta och avsluta detta inläggetoch denna bloggmåndagen nu, ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback