God natt söndag

Nu har jag förberett inlägg åt er så att ni kommer ha något riktigt att läsa, för när vi är på båten kommer jag vlja vara aktiv och social med min familj och inte prioritera bloggen på det sättet som jag annars brukar göra. Därför känns det alltid bra att det kommer komma upp "riktiga" och lite längre inlägg som sedan blandas av uppdatering ifrån mobilen.
 
Som jag skrev i det förra inlägget tänkte jag spela in en videp, men under kvällen har jag varit som en zombie och jag känner att jag inte vill spela in en video där jag inte kommer ha energi eller engagemang. Så ni får troligen vänta med veckans video tills på onsdag.
Jag är helt slut efter natten som var och därför tänkte jag nu krypa ner i min säng framför Tv:n. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Kimmey ~ Kung varje dag säger:

Fin du är :)

Svar: Tack snälla :)
None None

2014-10-27 | 10:25:01
Bloggadress: http://bimbolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback