God natt

Även idag lyckades jag fucka upp det där med filmen och TVD tagen... Råkade ta bort en cache där filmen var och då kunde inte jag exportera den och sen lyckades jag få tillbaka cachen men när filmen var exporterad brusade ljudet och det var något riktigt konstigt bakgrundsljud. Jag ska försöka redigera om den och försöka få den uppladdad i morgon igen...
 
Idag är det ju torsdag och det innebär att den sista lektionen lätt spårar ur. Såklart spårade vi även ur en aning idag. Mitt bord är det som spårar mest och folk har en tendens att komma till vårat bord för att joina oss. Men jag lovar, vi jobbar också på våra lektioner. Älskar verkligen hela min klass och jag är riktigt taggad på lördag då vi ska träffas och ha det härligt.
Nu ligger jag bara och slappar i soffan framför TV:n, men jag håller på att somna. Därför ska snart jag förflytta mig till sängen och somna tidigt ikväll. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Denise säger:

hahahahahaha xD <3333

2014-10-02 | 22:03:52
Bloggadress: http://nattstad.se/denisetiainen

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback