Gucci är hemma igen

Jag har precis kommit in från en promenad med Gucci och ska snart lägga med med i sängen tillsammans med Gucci. Det är riktigt mysigt att ha henne hemma hos oss igen, även om det bara blir en kortis denna gången. För vi kan ju inte direkt ha med henne på båten. Men det var hennes ägare som frågade om vi ville ha henne en snabbis ändå, och det är klart att vi gärna har Guttan hos oss.
 
Innan jag gick med Gucci gjorde jag klart en av inlämningarna i tyska och skickade in den, nu är det bara en kvar och den började jag lite smått med nu ikväll. Även om båda ska vara inne nästa vecka så är det alltid skönt att lämna in tidigare. Egentligen vill jag göra alla inlämningar första dagen vi får dem, men slö som jag är brukar det inte bli så väldigt ofta att jag gör de då... Är ni sånna som gör uppgifter i sista stund eller redan första dagen?
Nu ska jag avsluta detta inlägget och sedan sova. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback