Härliga onsdag

Idag är det ju veckans favoritdag om man inte räknar med fredagar. Dock så har vi ett väldigt tråkigt väder, men dagen blir nog väldigt bra ändå. Efter skolan ska jag till stallet och ta hand om Boss och Ikaros, som vilken annan onsdag som helst. Men måste  jag snabbt hem för det kommer över några släktingar på fika då de inte kunde vara med i söndags. Jag vet inte hur jag tänkt att allt detta ska gå ihop + att jag har engelskaprov i morgon som jag bör plugga kte till, men det löser sig.
- Han är allt bra fin denna hästen
 
Nu ska jag ut med Gucci och sedan ska jag börja röra mig mot bussen. Ni får ha en fin dag så hörs vi senare.
XoXo//EMma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback