Helt slutkörd

Just nu är jag på väg att somna sittandes, men jag vill hinna få upp något snabbt åt er först. Det blev final för min brorsas lag och dem tog även hem segern, så nu är de även mästare i sin åldersgrupp. Riktigt grymma är de och bra fotboll har vi fått se av dem under helgen. Nästa helg är det ny cup och som tur är så är det en cup här hemma, så det är bara att ladda och ta nya tag. Sen tror jag att det kommer gå bra för dem där också.
 
Okej min blogg ska inte börja handla om fotboll, för så roligt tycker jag inte att det är... Men jag kände att jag ville dela med mig av detta, för det är ju trots allt de som jag har gjort under denna helgen. 
Som jag skrev håller jag på att somna och därför ska jag sluta skriva nu. Jag vill ju vara lite pigg i morgon, det är ju trots allt en ny vecka med nya möjligheter som börjar i morgon. Ni får sova gott
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback