Lovfredagens planer

Nu är det fredag igen, precis som vilken annan vecka som helst... Idag slutar mamma redan vid lunch dag så hon kommer snart hem och då ska vi äta en god lunch tillsammans, det händer annars under helgerna.
 
Sen i eftermiddag har jag hoppträning och det är jag väldigt taggad på. Vi ska hoppa en övning som jag tycker är väldigt nyttig och jag ska se om det finns någon som kan filma så att ni kan få se dagens träning. Sen ska jag även ta hand om Boss idag. Stallet är det enda jag har inplanerat för idag, vilket är väldigt skönt för då är jag hemma i  god tid och kan ha en mysig kväll med familjen.
- Fina Carpen från en hoppträning för inte så länge sedan.
 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback