Möblerat om här hemma

Förlåt så otroligt mycket för att bloggen har fått stå stilla under eftermiddagen. Men direkt när jag kom hem åt jag innan jag åkte till stallet för att ta hand om Ikaros och Boss. Jag gjorde stallet och allt som skulle göras innan jag gick och hämtade in killarna från hagen.
 
När jag kom hem hade den nya soffan kommit så jag hjälpte mamma och min morbror att lasta på den gamla soffan på släpet innan vi körde den till tippen och dumpade av den där. På vägen hem stannade vi till vid donken och åt middag där. Direkt när vi kom hem möblerade vi om i vardagsrummet och lite så för att det skulle bli bra med den nya soffan i vardagsrummet, och nu är det perfekt enligt mig. Jag älskar verkligen att inreda och fixa hemma, det blir så otroligt fint efteråt. 
- Har ingen bättre bild på denna datorn så denna på Gucci får duga.
 
Nu måste jag verkligen fortsätta att plugga, jag har tyskaförhör i morgon. Sen vill jag gärna hinna duscha ikväll också... Jaja nog om det, jag skriver mer innan jag lägger mig ikväll.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback