Rundar av denna dagen

Ikväll är det bara 3:an som är på TV:n här hemma, från 20-23. Först är der hollywoodfruarna, sen jagad av hundar som jag tittat på även om jag inte gillar det och nu är det PH som gäller för min del. Vi mös i soffan och mamma hade köpt naturgodis som vi också åt. Jag älskar verkligen naturgodis, det är verkligen hur gott som helst.
 
Har nu haft denna nya bruna nyans i håret några timmar och jag fullkomligt älskar den, det känns väldigt hösigt och fräscht med lite mörkare hår. Detta kommer jag underhålla och fortsätta ha ett bra tag framöver, det känns mer som mig på något sätt.
 
Tog även hand om denna lilla gråa krabat på bilden nedanför. Det är galet hur mycket hon betyder, idag var det så härligt att komma till stallet och ta hand om henne. Förut hade jag funderingar på att ge bort en av mina dagar som jag hade att sköta henne, men efter idag har insett att jag inte kommer kunna göra det. Jag är inte redo att släppa taget om henne på det viset, även om jag inte längre rider henne. 
Nu ska jag fortsätta titta på PH, ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Anna säger:

Vilken mysig blogg du har! Fastnade direkt på hur fina du och din häst är tillsammans! :D
Stor kram!

Svar: Vad gulligt sagt av dig, tack snälla du
None None

2014-10-15 | 12:41:51
Bloggadress: http://Riderlife.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback