Skolan prioriteras först

Förlåt för den dåliga uppdateringen under eftermiddagen, men vi slutade skolan mycket senare än vanligt då vi hade en författare som var på skolan och föreläste. Innan det var vi endast på växhuset och gick på Orka-mässan, där vi gick runt bland olika bord och gjorde lite tester, åt lite godis, var med och tävlade om olika saker och spårade lite som vi esteter alltid gör.
 
Så denna dagen har egentligen inte varit speciellt krävande, mer än att jag hade historian från helvetet att plugga när jag kom hem. Jag hade helt glömt av att han författaren skulle komma till skolan och föreläsa idag, jag hade ju tänkt plugga vid 13 när jag kom hem... Därför har ni inte fått den nya TVD-tagen idag, men skolan måste gå före bloggen och youtube. I morgon har jag mindre plugg så då ska jag få upp den åt er, det lovar jag.
Efter att ha pluggat hela eftermiddagen tänker jag nu krypa ner i min sköna säng och få många timmars sömn. PH får jag titta på i morgon istället. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback