Släktkalas

Har precis ätit middag, kycklingfilé och hasselbackspotatis. En riktigt god kycklingfilé går alltid hem hos mig. Det blev även lite tårta kvar från när släkten var här under eftermiddagen så nu framför TV:n ska vi äta upp den då den kommer behövas kastas annars. Av släkten som var här idag fick jag 1 100 kr, 500 kr att handla för på lager157, ett jättefint armband och ett jättefint halsband samt en duschtvål ifrån yves rocher. Sen kommer det ännu mera släktingar någon annan dag, alla kunde nämligen inte komma idag.
 
Denna helgen har iaf varit helt underbar och det var så härligt att umgås med mina brudar ifrån klassen. Det är sjukt hur nära vi verkligen är, det var något som vi verkligen insåg igår. Jag hoppas verkligen att det kommer fortsätta vara så och att vi gör om detta någon mer gång, för det är så otroligt härligt att bara stänga av mobilerna och alla sociala medier och bara prata med dessa goa människorna.
Nu ska jag kila ut i vardagsrummet och äta efterrätt och bara mysa i soffan med min familj.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback