Städat och donat

När jag kom hem ifrån skolan idag fick jag ett otroligt sug efter att städa, så då jag fixade det riktigt fint i köket. Jag fixade även till ute bland mina hästsaker i garaget och städade lite så att det ska se bra ut, vilket jag tycker att det gör för tillfället. Det har tagit ca 3 timmar totalt, men herre gud vad bra det ser ut nu om om jämför med hur det var innan. Därför tänkte jag nu sätta mig och vänta på att mamma kommer hem med Guttan och lite naturgodis. Under tiden tänkte jag sätta på gårdagens avsnitt av studio Paradise.
 
Här får ni en bild på hur det ser ut nu efter att jag har städat, ni skulle sett hur det såg ut innan....
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback