Underbara lördag

Tänkte skriva god morgon, men det är inte morgon längre utan det är snarare god lunch... Under förmiddagen har jag varit i stallet en sväng för att ta hand om Promise, men under de 2 timmarna jag var där gick hon på lektion, så jag mockade bara åt henne idag. Sen skulle jag även haft en teorigrupp idag, men jag fick fel tid av hon som bad mig ta teorin så det blev aldrig av för min del.
 
Precis när jag klivit ur duschen efter att jag kommit hem från stallet så kom min fina vän Linnea förbi en sväng. Nu går vi inte längre i samma klass, vilket vi gjort sedan förskoleklass. Därför hade vi en massa att prata om och det var riktigt roligt att hon var här en stund.
 
Nu ska jag snart gå och packa i ordning några småsaker som jag ska ha med när jag åker till Denise. Där kommer jag sedan vara kvar hella kvällen och sedan sova kvar till i morgon. Jag tror att det kommer bli en väldigt mysig och rolig kväll.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback