Vardagslyx

Jag är riktigt besviken på serien Jagad av hundar, tyvärr. Först när alla 3 hoppade ner utan stegen, den låg klart och tydligt på marken, men sen när de hade hittat nyckeln stod den så att de kunde komma upp. Sen finns det inte heller en chans att de kan springa ifrån hundarna, det är omöjligt. Nu hoppas jag att jag inte förstör ifall någon av er gillar det, men det gör inte jag. Ändå tittar jag på det...
 
Har även skrivit ett läxförhör i historia idag och det gick väl sådär, allt var en stor röra i mitt huvud men något vettigt fick jag nog förhoppningsvis ner på pappret till läraren. Nu är det bara engelska och matte kvar att ha prov i denna veckan, men det känns som att jag har koll på de ämnena så det känns skönt. Pluggade lite innan jag åt och det känns redan som att allt sitter väldigt bra, en riktigt härlig känsla.
- Aldrig att det går att springa ifrån denna krabat
 
Nu ska jag krya ner under täcket och fortsätta titta på gårdagens avsnitt av PH. Detta är verkligen vardagslyx på hög nivå. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback