Veckans bästa dag

Äntligen är det fredag igen. För en gång skull är jag faktiskt taggad på skoldagen i sig och inte bara att det är fredag så det känns bra att åka till skolan med den känslan. I eftermiddag är det inget stall och ingen träning för mig, vilket är lite tråkigt. Vi trodde att vi skulle åka till Stockholm redan idag, men vi åker tidigt i morgon istället. Då passar vi på att ta en eftermiddag på Erikslund idag.
 
Nu ska jag dra på mig ett par skor och en jacka och sedan börjar det bli dags för mig röra mig mot Ebba. Ni får ha en härlig fredag så hörs vi som vanligt senare under dagen.
- Hon är guld värd denna lilla underbara ponnyn
 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback