1 månad ihop med ES14C

Idag kom vi i klassen på att vi firar 1 måndag ihop, grattis till oss i ES14C. Det var under våran sista lektion som vi insåg det och det var när vi var som mest spårade. Till en början arbetade alla och gjorde klart häftet som vi blivit ombedda att göra, sedan började det åkas runt på stolarna till andra bord och efter ett tag låg nästan alla mer eller mindre raklånga över borden av garv. Det som är allra roligast är hur precis varenda människa är med på det och inte en enda klagar på att vi skrattar och har oss. Denna härliga klassen kommer jag aldrig att glömma, ni är verkligen hur goa som helst. Nu får ni dock inte tro att vi inte jobbar på lektionerna och bara håller på såhär, det första vi gjorde var att göra klart det vi skulle.
- Bara för att det är den bilden jag har där många ifrån klassen är med
 
När jag kom hem från skolan kom också mamma precis hem så vi passade på att ta en promenad till ICA fram och tillbaka för att handla middag och lite andra grejer. Såklart var även Gucci med på promenaden, även hon behöver komma i form lite... Det blev totalt en promenad på 5 km och det gick vi på totalt 1h. #duktiga
 
Jag skulle kunna somna sittandes nu så jag tänker stänga ner datorn och krypa ner under täcket redan nu. Ni får sova gott och vi hörs precis som alltid igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback