16 dagar kvar

Om 16 dagar fyller jag 16 år, då får ni minsann se upp på vägarna vill jag lova. Högt upp på önskelistan står denna skönheten med tillbehör. Det är en Nikon D5200 med ett 18-105 VR objektiv, med en vridbar LCD-skärm, full HD vid inspelning av videos, samt med en väska (dock inte den på bilden utan en mycket finaste väska, den rätta försvann när klickade upp bilden i större format), minneskort, ett UV-filter och en fjärkontroll. Eller denna lustar det mest åt för tillfället.
 
Sen vill jag gärna åka till Friends arena och gå på Sweden international horseshow så det är grej nummer 2 som jag önskar mig i år. Därför gäller det att spara spara spara och endast önska sig pengar och då kanske jag är ägare till denna skönheten ovan om 3 ynka veckor.
XoXo//Emma

Kommentarer
jannica säger:

fin blogg :)

Svar: Tack så mycket :)
None None

2014-09-18 | 18:56:53
Bloggadress: http://jannicadahlstrom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback