Alla är vi människor

Igår var jag och min familj + en kompis på Glada Hudikteaterns föreställning Trollkarlen från Oz. Om de kommer till eran stad kan jag verkligen rekommendera att ni köper biljetter för att gå på den, ni kommer inte ångra er för en sekund. Jag blev så rörd och varm i hjärtat när jag såg hur otroligt duktiga och charmiga dem var i verkligenheten. Det syndes verkligen hur glada och stolta de var att kunna visa upp sin föreställning som de har övat till väldigt länge. Ni som mobbar eller kränker personer med funktionsnedstättningar kan bara slänga er i väggen. Dem är precis som vilken annan människa som helst och kan göra det som vi kan utan problem. Alla är vi människor och lika mycket värda, även om vissa av oss kan behöva lite mer hjälp än andra.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback