Allt detta valbabbel

Jag har inte varit så insatt i valet som många andra ungdomar varit, även om jag kanske varit liiite insatt. Men jag kan bara hälsa att jag hoppas att alla har gjort kloka och bra besult i sina val och inte röstat på SD... För de förtjänar verkligen inte att ha makt i mina ögon! Dock finns det vissa som går över gränsen ibland, för någon dag sedan hade vi fått ett hakkors på portarna domkyrkan. Det är inte acceptabelt i min ögon.
- Hade ingen bättre bild så denna skönheten får stå för bilden.
 
Nu ska jag krypa ner i min härliga säng framför ett till avsnitt av TVD innan det är dags att bekanta sig med insidan av ögonlocken. Det är en ny dag och en ny vecka i morgon och det blir alltid en bättre start om man är lite pigg. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback