Älskade sovmorgon

Har precis kollat klart på gårdagens avsnitt av PH och ska snart gå med Gucci. Det är så lyxigt och härligt att ha denna sovmorgonen mitt i veckan för då kan man ha en morgon man kan sova ut lite samtidigt som man hinner göra mycket i lugn och ro. Jag har hunnit duscha, tittat 1 avsnitt av PH, snart gått med Gucci, käkat frukost och ändå bara väntat 20 minuter på att kunna åka iväg till skolan. Den känslan är väldigt härlig enligt mig.
 
Eftersom att det är onsdag har jag också bara 2 lektioner, där en av de är mediaproduktion. Det är den lektionen under veckan som jag ser mest fram emot. Efter skolan idag ska jag åka till stallet och sköta Promise samt göra andra saker som jag är väldigt taggad på och det kommer att presenteras här för er ikväll.
Jag kan inte komma på så mycket mer att skriva om för tillfället. Ni får ha en härlig dag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback