Avslutar dagen med svar på frågor

Fick en fråga om jag alltså sköter både Boss, Ikaros och Promise på onsdagar nu och det gör jag. Men jag slutar tidigt och kan då vara i stallet vid senast 16. Då går Promise fortfarande lektion 2h till, det gör hon alltid. Så under tiden fixar jag med Boss och Ikaros, mockar, borstar, packar hö, blöter betfor och det jag hinner innan deras ägare kommer till stallet (det är samma tjej som äger båda ponnysarna). Det är på den nivån jag tycker att ni behöver veta ang det, resten är mellan oss... Sedan är det jag ska göra oftast klart vid 18 och det är först då Promise kommer in. Det är inte alls svårt att hinna med 3 hästar då, det kan jag lova.
 
Jag fick också en kommentar där en person tyckte att jag var oartig när jag skrev 2 av mina dissar i mitt hiss och diss-inlägg. Nu vill jag verkligen inte låta tjurig i mitt "svar", men det är ju mina åsikter eftersom att det är min blogg. Jag vill gärna vara så ärlig som möjligt mot er, vilket jag tycker att jag var i det inlägget och när jag är ärlig döljer jag inte något som jag tycker eller tänker. Det som jag skrev och det jag dissade är endast mina åsikter. Jag själv hade aldrig burit sånna byxor eller ridit med en helt omatchad outfit. Men självklart får ni göra det om ni vill och trivs med det, det säger jag verkligen inte emot.
 
Nu har jag precis uppdaterat min tumblr lite, ni har väl inte glömt att följa/kolla in den? http://emmaostensson.tumblr.com/. Ni har väl inte heller glömt att följa mig på Instagram - emmaostensson eller prenumerera på min youtube-kanal - Emma Östensson 
 
Ikväll kommer jag inte kunna hålla mig borta, därför måste jag se kvällens PH innan jag går och lägger mig. Även om jag kommer ångra det som sjutton i morgon bitti... Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer
Anonym säger:

Jag varken rider eller har sånna byxor, det var inte det jag menade. Jag skrev också att alla såklart får tycka vad man vill. Så självklart får du ha egna åsikter på DIN blogg, men somsagt lägga fram dom på ett trevligare sätt kanske? Det var det jag skrev.:)

2014-09-24 | 22:33:58
Anonym säger:

Jag gillar din blogg väldigt mycket <3 och jag tycker att det är väldigt bra att du tar dig tid att svara på kommentarer. Och att du skriver tydligt att du inte är sur utan försöker svara trevligt.

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir att du gillar det :)
Kram
None None

2014-09-25 | 06:57:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback