Babbel as usual

Var nyss ute med Gucci och då kom jag på en sak, luktar inte det alltid sjukt gott ute på kvällarna? Är det bara jag tänkt på det och tycker så? Eller om det är den svala friska luften som gör det. Jag har ingen aning, men tycker det är riktigt skönt att vara ute i den luften. Nu kommer detta säkert låta otroligt konstigt, men man ska dela med sig vad man tycker och tänker på i en blogg. Inte sant?
För tillfället sitter jag och hoppas att det kommer gå att se PH live ifrån tv3´s hemsida då jag inte har kort för den kanalen till TV:n i mitt rum. Jag har nämligen blivit lite besatt av det för tillfället... Efter att det är slut är det sängen bums, en lång skoldag väntar i morgon. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback