Dagens första inlägg

Förlåt något otroligt för att ni inte har blivit uppdaterade något idag, men mitt 3g på mobilen är slut och jag hann inte blogga i morse innan jag åkte till skolan. Sen kom jag precis hem från skolan/stallet. Cykeln hade punka så jag fick gå hem och då passade jag på att stanna till och ta hand om Promise på vägen. Dock hade jag ballerinaskor och mina skolkläder, vilket inte var ett smart val av mig. Jag skyller på att jag inte hade planerat detta utan jag skulle egentligen hem emellan men nu blev det ju inte så. I stallet åkte jag även på att fodra och soppa ponnystallet så stallet tog längre tid än jag tänkt mig... 
Nu måste jag duscha och sedan ska det pluggas lite tyska och historia.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback