En efterlängtad sovmorgon

Jag tog en efterlängtad sovmorgon idag. Dock så gillar jag inte sovmorgnar där man sover till 10-11, för då går man miste om halva dagen känns det som... Jag har precis ätit frukost och kollat på säsongsfinalen av Teen Wolf och tänkte nu hoppa upp på cykeln och åka mot stallet. Det är alltid skönt att ha stallet gjort och därför tar jag det gärna så tidigt som jag bara kan.
 
När jag kommer hem behöver jag verkligen plocka i ordning på mitt rum. För tillfället ser det ut som ett bombnedslag och jag hade tänkt spela in "min sminkhörna" åt er så fort jag kan. Då är ett en väldigt stor fördel om det är lite fint... 
- Den dugliga porträttbilden ifrån skolfotograferingen. Inte för att klaga, men fotograferna sög. Dåliga vinklar, överexponerade och ljusa bilder, reflektioner och en massa annat som en fotograf bör undvika.
 
Nej jag ska väl bege mig mot stallet nu så att jag kan komma hem ganska snart igen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback