En förhoppningsvis bra bloggplan

Gick nyss in på min blogg för att låtsas "läsa" den. Jag insåg just hur sjukt tråkig min blogg är för tillfället. Det är knappt några bilder med bra kvalité och ordentligt ljus som jag vill att det ska vara och det är nästan bara korta och onödiga uppdateringar via mobilen. Men för tillfället lägger jag mycket fokus på skolan och när jag väl kommer hem efter en skoldag är jag helt slut och orkar tyvärr inte prestera bra inlägg åt er just därför.
 
Om ni vill hjälpa mig att få en intressantare blogg att läsa får ni kommentera vad ni skulle vilja se på bloggen, mer outfits, åsikt om ett önskat ämne, kollage osv. För sånna inlägg är lätta att tidsinställa för mig och då kan jag förbereda 5 inägg till den kommande veckan och veta att ni kommer få minst 1 ordentligt inlägg varje dag. Detta ska jag verkligen försöka få till, för eran skull. Så ni får mer än gärna hjälpa mig med detta, även för eran skull så att ni fortfarande vill stanna kvar och läsa denna bloggen. 
Nu tänkte jag gå och göra mig redo för att krypa ner i sängen med ph på datorn. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback