Ett trött hej

Nu känner jag verkligen hur skolan tar på mig och jag är bara allmänt trött för tillfället. Men jag ska kämpa mig igenom detta, det är trots allt helg snart. På lördag firar jag min födelsedag ihop med en massa goa brudar från klassen, vi käkar, sover, pratar en massa tjejsnack och bara har det härligt. Sen på söndagen åker jag hem vid lunch för att duscha och fixa mig innan släkten kommer och firar mig under eftermiddagen. Det kommer nog bli en bra och rolig helg, även om jag tror att jag kommer somna som en stock klockan 21 på söndag...
 
Snart ska jag sätta mig i det lilla vi har kvar till soffa och titta på Svenska Hollywoodfruar som börjar ikväll. Vi har nämligen tagit isär och tagit ut en trasig del av den, men i morgon hämtar vi en ny och hel soffa så vi överlever nog denna kvällen utan en hel soffa. 
XoXo//Emma

Kommentarer
Denise säger:

jaa det kommer bli så kuul ihih!<3
Kollar också på hollywoodfruarna :D

Svar: Det kommer bli jättehärligt :D <3
Gör du, awesome haha xD
None None

2014-09-30 | 21:06:19
Bloggadress: http://nattstad.se/denisetiainen

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback