Fredagstipsen #3

Denna veckan tänkte jag tipsa om Tumblr. Det är väldigt svårt att förklara exkat vad tumblr är och många har olika uppfattningar angående tumblr. Innan du har kommit in och hittat just "sin tubmlr grej" kommer du nog tycka att det är en konstig och tråkig sida. Men jag tycker att ni ska ge det ett försök, det kommer sedan bli ett beroende utan dess like...
Min tumblr använder jag mest till för att förmedla känslor och tankar eller bara dela en bild jag tycker är fin. Det tror jag många använder sin tumblr till. Om ni har tumblr får ni gärna kommentera den här nedan.
XoXo//Emma

Kommentarer
Denise säger:

när kmr svar på frågestundeeenn? :*

Svar: Snart, du får hålla ut någon dag till :*
None None

2014-09-19 | 18:20:34
Bloggadress: http://nattstad.se/denisetiainen

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback