God morgon nya vecka

Ibland är det riktigt mysigt att vara bloggare. Man dukar upp en god frukost och sedan är det bara att sätta sig och jobba med bloggen samtidigt som man äter. Därför planerar jag alltid extra tid för att äta frukost, just för att hinna med att ha dessa mysiga morgnar med frukost och bloggen.
 
Jag har dock inget mer jag hinner skriva nu för jag måste gå med Gucci innan jag åker och möter upp Ebba. Ni får ha en härlig dag och vecka så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Denise säger:

åh myspys <3
nu blev jag så sugen på toasts :o ;D

Svar: Det är ju sååå gott <3
None None

2014-09-29 | 14:55:52
Bloggadress: http://nattstad.se/denisetiainen

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback