God natt Onsdag

Snart ska jag sätta mig och svara på några av era frågor, men somsagt är det bara att fortsätta att fråga på. Det blir bara roligare med flera frågor. Fast först ville jag bara kika in en sväng här hos er och skriva lite.
 
En sak jag upptäckte idag när jag var i stallet och det var att det är ca 5:e gången jag drar av Promise med en ryktsten. Ändå är det lika mycket päls som ligger på stallgolvet varje gång när jag är färdig med den. Det känns som att hon snart borde börja bli kal och inte ha någon päls kvar, fast hon ser precis ut som hon alltid gör... Jag tror att det bör klia något otroligt av all lös päls, eller vad säger ni?
 
Nu ska svara på frågorna och sedan ska jag börja göra mig i ordning så att det bara är att slå på PH så fort det går. Jag vill komma i säng så tidigt det bara går för att få mycket sömn det bara går. I morgon är det torsdag och det innebär även veckans längsta skoldag, då behöver man all energi som går att få. 
Ni får sova gott och vi hörs som vanligt igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback