God natt tisdag

Idag är det 3 program jag brukar se på rad på 3:an, från 20-23. Detta brukar typ aldrig hända längre, men tisdagar är tydligen en sån dag. Dock har jag insett under hur övertrött jag är och därför hoppar jag paradise ikväll, jag har massa tid att se på det i morgon innan jag ska till skolan. Somsagt, sovmorgnar in my heart.
När jag ändå har sovmorgon kan jag passa på att få in 1-2 h sömn extra om jag lägger mig nu. Därför ska jag bara säga god natt och vi hörs igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Ebba Granholm Ström säger:

Vilka snygga skor ;)

Sv; Tack bebii booooiiii ^^

Svar: Ja, man kan ju undra vems skor det är xD
None None

2014-10-01 | 08:02:08
Bloggadress: http://snorptorpan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback