Hemma från stallet

Nu har jag precis kommit hem ifrån stallet och käkat middag. Jag var med Ellen och Alice för att gå igenom lite saker och sen bara umgicks vi innan jag gick och tog hand om Promise. Jäklar vad hon fäller, det var nästan så att jag kunde göra en ny häst av all päls idag igen. Fast nu kan jag förstå att de har börjat sätta mera päls för det har verkligen börjat blivit kallt. Nu är hösten verkligen här på riktigt, för nu är det både kallt och löven har börjat falla och bli röda & gula. #mysigt
Jag har bara ätit sen jag kom hem, så jag ska hoppa in i duschen nu hade jag tänkt, för så roligt är det inte att lukta häst och känna sig ofräsch... 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback