Hoppass på Carpen

Idag stod banhoppning på schemat och vi har hoppa väldigt mycket idag, vilket jag inte hade något emot. Dock blev Carpen väldigt stark till en början och jag kunde knappt få med mig honom i svängarna tyvärr. Emot slutet blev det bättre, men jag är inte riktigt nöjd med hur jag red. Jag ville inte sitta till för mycket på honom för då blir han väldigt pressad och jobbig att rida. Därför blev det mest ridning i lättsits då han trivs mest med det. Detta är verkligen inte vårat bästa hoppass ihop men jag känner att under sommaren har jag och Carpen inte riktigt hittat tillbaka till varandra. Ni får en riktigt bildbomb på denna snyggingen i morgon ifrån dagens pass.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback