Ingen video än så länge

Har precis suttit och redigerat en film åt er, men den vill inte sparas ner. Det verkar som att det fungerar nu men det verkade den göra förra gången också... Ni får hålla tummarna att det fungerar så att ni kan få eran måndagsvideo.
 
Annars har jag inte gjort mycket under eftermiddagen, jag har gått samt lekt med Gucci och sen har spelat in och redigerat en video. Jag hade tänkt plugga och jag borde kanske plugga. Men vi har tydligen halvstudiedag i morgon så jag är nog hemma redan vid 12 och tänker passa på att plugga då.
Jag hann inte ens skriva klart detta inlägget innan videon fuckade upp sig. Ibland bara älskar jag tekniken...
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback