Kort skoldag idag

Ska snart åka mot Ebba och vi ska vidare mot skolan, ska bara gå en sväng med Gucci föst. Idag har jag endast en lektion, väldigt skönt men också väldigt tråkigt för lektionen som är inställd är media och det är ju den lektionen vi ser fram mest emot under en vecka.
När jag kommer hem tänker jag bara ta det lugnt och kanske spela in någon video eller liknande innan jag åker till stallet tidigt så att jag kan komma hem tidigt för en gångs skull en onsdag. Detta får bli ett kort och väldigt tråkigt inlägg, men jag måste gå med Gucci nu om jag ska hinna till skolan. Ni får ha en härlig onsdag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback